.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مچ بند‌های هوشمند بر دستان ناجیان غریق مازندران
مچ بند‌های هوشمند برای نظارت دقیق بر اجرای طرح ساماندهی دریا از سوی ناجیان غریق مازندران بکارگیری خواهند شد.

به گزارش شمال نیوز، حسین حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه امروز سومین جلسه مربوط به آغاز طرح‌های ساماندهی دریا در سواحل با بیان اینکه اجرای طرح هوشمند نظارت بر طرح دریا را با استفاده از مچ بند‌های جدید خواهیم داشت، گفت: استفاده از مچ بند امکان نظارت مستمر و مدیریت فعال‌تر را ممکن می‌سازد و همچنین با افزایش کیفیت نظارت، حتی به کاهش هزینه نجات غریق هم منجر شود.

 

او افزود: هرچند ستاد ملی کرونا پیرامون نحوه برگزاری طرح ساماندهی اظهار نظری نکرده، تصمیم بر این شد تعدادی از طرح‌ها در استان راه اندازی شود.

 

حسن نژاد گفت: سرعت اجرای طرح‌ها با وجود برخی مشکلات حقوقی در همه جای استان یکسان نیست که با اقدامات‌های انجام شده در دو هفته گذشته قرار است به زودی در همه مناطق شاهد اجرای طرح ساماندهی باشیم.

 

او افزود: با شروع فصل گرما و حضور گردشگران در استان از اوایل خرداد ناجیان غریق در مناطق مختلف مستقر شدند تا در صورت بروز خطرات احتمالی از مسافران محافظت کنند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: طرح‌های فرهنگی و عفاف و حجاب با هماهنگی اداره کل ارشاد و ستاد امر به معروف و نهی از منکر همچون سال‌های گذشته در سواحل اجرا خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.